Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007

Πλατφόρμα Bluelive στο Γήπεδο Καραϊσκάκη


To Bluetooth μπορεί στην πρώτη του έκδοση να απελευθέρωσε τους κατόχους των συσκευών κινητής τηλεφωνίας από περιττά καλώδια, αλλά για τους marketers υπήρξε κοινό μυστικό τo ότι οι δυνατότητές του είναι πολύ μεγαλύτερες.

Στην Ελλάδα, για πρώτη φορά οι περαστικοί από το γήπεδο Καραϊσκάκη θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν μία πραγματική εμπειρία. Συνδέοντας πρωτότυπη τεχνολογία, αξιόλογα περιεχόμενα και χρήσιμες υπηρεσίες, η πλατφόρμα BlueLive θα προσφέρει στους επισκέπτες ειδήσεις, διασκέδαση και ευκαιρίες διάδρασης στα κινητά τους τηλέφωνα, σε παιχνίδια και εκδηλώσεις. Αθλητικά νέα τη στιγμή που μεταδίδονται από το www.sport24.gr, ζωντανά σκορ καλύπτοντας όλα τα σημαντικά παιχνίδια, δημοσκοπήσεις, διαγωνισμοί... αυτά είναι μερικά παραδείγματα για το σε τι μπορούν να έχουν πρόσβαση οι χρήστες κινητών, ενεργοποιώντας μόνο τη σύνδεση Bluetooth στο κινητό τους τηλέφωνο.
Πηγή: Marketing Week

1 σχόλιο:

Vasilis Pappas είπε...

Καλός ήρθες στον κόσμο των blogs. Tο πεδίο του marketing στο οποίο έχεις ενδιαφέρον, είναι από τα πλέον ενδιαφέροντα και προκλητικά.Σου εύχομαι καλή συνέχεια...