Το νέο διαφημηστικό σποτ της Aegean, με αφορμή τα νέα δρομολόγια της εταιρίας από και προς το Λονδίνο (συγκεκριμένα η Aegean από 15 Μαϊου εγκαινιάζει δύο καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Λονδίνο), έχει αποσπάσει κολακευτικά σχόλια από το ελληνικό κοινό.
Παρόμοια υποδοχή απολαμβάνει το σποτ από την ελληνική μπλογκόσφαιρα. Κάνοντας μια βόλτα σε αυτήν θα βρείτε σχόλια όπως: "πετυχημένη", "άπαιχτη", "ο αυτοσαρκασμός αυτής της διαφήμισης είναι ίσως το πιο δυνατό της σημειο", "ο Έλληνας θέλει την μούτζα του ακόμη και για να γελάσει!".
Υπάρχει βέβαια και η άλλη άποψη που λέει ότι η καλή και έξυπνη ιδέα του σποτ δεν συνοδεύτηκε από εξίσου καλή εκτέλεση της διαφήμισης.
Επίσης ερώτημα προς συζήτηση είναι κατά πόσο μια διασκεδαστική διαφήμιση μιας αεροπορικής εταιρίας μπορεί να επηρεάσει και τελικά να πείσει τον καταναλωτή, όταν υπάρχουν πιο ισχυρά κριτήρια επιλογής, όπως το κόστος των εισιτηρίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου