
περάσαμε στο «Explore your senses» το 2007,

και τώρα στο «Greece the True Experience» (2008).

Η διεθνής διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας για το 2008 θα παρουσιαστεί κατάλληλα προσαρμοσμένη σε 42 χώρες και σε 37 γλώσσες κάτω από μία κοινή επικοινωνιακή ομπρέλα.
Το νέο λογότυπο αποτελείται από εννέα κύκλους, καθένας από τους οποίους έχει διαφορετική προοπτική και μέγεθος, και όλοι μαζί αγκαλιάζουν τη λέξη GREECE: «Εννέα κύκλοι, εννέα άξονες, εννέα διαφορετικές επιλογές, που σηματοδοτούν τη νέα ολοκληρωμένη ταυτότητα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού».
Οι 9 κύκλοι αντιστοιχούν στους εννέα τομείς ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού:
θαλάσσιο, πολιτιστικό, υπαίθριο, περιηγητικό, υγείας, συνεδριακό, πολυτελείας, Σαββατοκύριακου και παραθεριστικό.
Το στοιχείο της διαδραστικής δυνατότητας και αμεσότητας τονίζεται εικαστικά με έναν κέρσορα, παραπέμποντας τον δυνητικό επισκέπτη στον ψηφιακό κόσμο
H νέα διαφημιστική καμπάνια κοστίζει 2,5 εκατ. ευρώ. Το υπουργείο σκοπεύει να αξιοποιήσει περισσότερο τα νέα ψηφιακά μέσα για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
η Ελλάδα αναδείχθηκε η 9η δημοφιλέστερη χώρα στον κόσμο στον δείκτη «FutureBrand Country Brand Index 2007», με βάση μια σειρά από ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια και τις προτιμήσεις χιλιάδων ταξιδιωτών ανά τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου