Ο όρος αυτός παραπέμπει σε προωθητικές ενέργειες εκ μέρους των επιχειρήσεων, που στόχο έχουν να βοηθήσουν τους καταναλωτές σε θέματα πρακτικά της καθημερινότητας.
Ταυτόχρονα αποτελεί και μία από τις τάσεις που, σύμφωνα με τους αναλυτές, θα κυριαρχήσουν μέσα στο 2008.
Η νέα τάση προτείνει να προσπεράσουμε τις καμπάνιες που προσπαθούν να πείσουν τους καταναλωτές και να περάσουμε σε καμπάνιες που μπορούν να τους φανούν χρήσιμες μέσα από έξυπνους τρόπους. Η νέα αυτή προσέγγιση των καταναλωτών συχνά έχει σαν στόχο να τους εκπλήξει ευχάριστα.
Παράδειγμα:
- μία τράπεζα που εγκαθιστά high tech lockers στην παραλία έτσι ώστε οι λουόμενοι να έχουν που να αφήσουν με ασφάλεια τα πράγματά τους.
- μία μάρκα για παιδικές πάνες που εγκαθιστά ειδικό lounge στο αεροδρόμιο, όπου οι γονείς μπορούν να βρουν όλες τις ευκολίες και υπηρεσίες για τα παιδιά τους, μαζί με συμβουλές απο ειδικούς.
Κάποιες μάρκες έχουν ήδη τολμήσει παρόμοιες ενέργειες:
Κατά τη διάρκεια ενός μουσικού φεστιβάλ, η μάρκα Wrangler πρόσφερε στους φεστιβαλιστές μια πολύ χρήσιμη υπηρεσία: ένα υπαίθριο πλυντήριο ρούχων!
Οι ενδιαφερόμενοι άφηναν το λασπωμένο παντελόνι τους για πλύσιμο και ένα sms στο κινητό τους ειδοποιούσε όταν ήταν έτοιμο. Επίσης η εταιρία πρόσφερε σε όσους δεν είχαν μαζί τους δεύτερο παντελόνι, μία μαύρη φόρμα. Πρόκειται για μία άσκηση experiential marketing, η οποία στοχεύει στο να εκπλήξει και να ευχαριστήσει τους καταναλωτές με έναν τρόπο τέτοιο που καμία τηλεοπτική ή έντυπη καταχώρηση δεν θα κατόρθωνε.
Πηγές: www.trendwatching.com, Marketing Week
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου